מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.שיקגו, את בבעיה: אין לך קלעים מהפרימטר

The Athletic

ג 'ון הולינג'ר כתב ב-THEATHLETIC מאמר באורך הגלות על השיקגו בולס של העונה. אקצר את מאמרו ואכניס רק חלקים שלדעתי יעניינו את הגולשים.

שיקגו סיימה את העונה שעברה 41-31 (11 במזרח), ;19 באופנס ו-11 בדיפנס. תחת הנהלה חדשה ומאמן חדש הבולס לא עשו הרבה בשנה הראשונה של הנהלה חדשה עד שהגיע יום הטריידס. אז הם עשו טרייד של וונדל קרטר ושתי בחירות דראפט ראשונות עבור ניקולה ווצ'ציק. בצעד הזה הם הראו שהם החליטו על "WIN NOW" במקום בנייה איטית.

זה לא עבד כפי שתכננו. הבולס היו 15-7 אחרי הטרייד. זה היה קצת מפתיע כי זאק לויין נתן א ת הכדורסל הטוב ביותר בקריירה שלו. אחת הבעיות שלו הייתה שלא היה לידו עוד גארד שייקח קצת את העומס, והשמירה הכפולה על זאק. קובי ווייט סבל מבחירת זריקות לא טובה ו-COURT VISION לא טוב מספיק. תומאס סטורנסקי לא הצליח להשתחרר לזריקה ופשוט לא הצליח ברמה הזאת. כל השאר שנוסו לא היו יותר מ-ROLE PLAYERS. בפרונט ליין קרטר ולאורי מרקנן לא הצליחו ליצור מכונת קליעות אמינה, ו פטריק ויליאמס היה רוקי בן 19 עם השגיאות של רוקי בן 19.

מה שהבולס עשתה ב-OFF SEASON נראה ככביסה כללית:

אחרי כל הטריידים וההחתמות, הבולס נשארו עם הרוסטר הזה:

PLAYERPOSVORP/100BORD$
Lonzo BallPG2.84$22,285,551
Zach LaVineSG3.08$26,520,551
DeMar DeRozanSF1.81$15,193,230
Patrick WilliamsPF0.19$3,027,156
Nikola VucevicC2.23$17,681,074

Likely second unit

PLAYERPOSVORP/100BORD$
Alex CarusoPG2.15$12,055,006
Coby WhitePG0.97$8,730,401
Troy Brown Jr.SF0.87$6,245,713
Derrick Jones Jr.PF1.12$8,209,745
Tony BradleyC-0.20Minimum

Likely deep reserves

PLAYERPOSVORP/100BORD$
Ayo DosunmuSG(R)
Javonte GreenSF0.87$4,286,479
Stanley JohnsonSF-0.24Minimum
Alize JohnsonPF-0.52Minimum
Marko SimonovicC(R)
Devon Dotson (2w)PG-0.41Minimum

אז הנה מה נשאר לבולס:

Lonzo Ball, PG – Improved shooter since entering league. Even shot 78.1 percent from the line!
Tony Bradley, C – Not a rotation-caliber center but gets to impersonate one this season.
Troy Brown Jr., SF – Crafty passer, good defender and still young, but offense cratered last season.
Alex Caruso, PG – One of league’s best backcourt defenders. Can he run second-unit offense?
DeMar DeRozan, SF – Career-high assist rate, and still fooling suckers with that shot fake.
Ayo Dosunmu, SG – Outstanding college player who lacks a standout skill for pro success.
Javonte Green, SF – Not a household name, but athletic, energetic player. Shooting could limit impact.
Alize Johnson, PF – Top-notch rebounder with plus handle, but shooting woes cap his value.
Stanley Johnson, SF – Five years in NBA, 29.8 percent from 3, career-best PER was 9.9.
Derrick Jones Jr., PF – Solid defender with hops, but 29.4 percent career from 3 limits value.
Zach LaVine, SG – Improved shot selection en route to All-Star berth; 64.3 percent True Shooting!
Marko Simonovic, C – Questionable stretch big credentials (32.2 percent from 3); slightly undersized at five.
Nikola Vucevic, C – Big man’s smooth shooting and passing opens lane for LaVine’s aerial exploits.
Coby White, PG – Still out after offseason shoulder surgery; role in question when he returns.
Patrick Williams, PF – A future player on win-now team. Embracing 3-point line would help.
Devon Dotson, PG (2w) – Has blow-by quickness but shot poorly in 10 G League games.

מה הבעיה של הבולס? הם יהיו ללא ספק 'דאנק סיטי USA' ולכן כמה גולשים התחילו לדבר על הבולס כקבוצה שהם מתכוננים לאמץ. אבל זוהי קבוצה ללא קלעי שלוש מעולים. זהו חסרון רציני ביותר בכדורסל של היום. אני לא מדבר על מישהו שניצח תחרות שלשות הקולג'. אני מדבר על קליעה מהשלוש בסערה הקרב החם ב-NBA.

2. מתוסכל מהמשחקים שלו בפלייאוף, ארון גורדון מבטיח שהעונה תראו גורדון אחר

הוא יהיה המגן הטוב ביותר של הנאגטס, והגנתו המצויינת תוסיף עוד נידבך חשוב להתקפה. הוא החליט להיות אמיתי בראיון עם דנבר פוסט (<msinger@denverpost.com) חואמאר: אני לא מתכונן להיחבא מהאמת. הסרחתי את הפלייאוף"

היו שתי סיבות למשחקו הפושר בפלייאוף נגד פורטלנד ונגד פיניקס: (א) כממלא מקום של ג'מל מוריי הוא שיחק בתפקיד שהוא לא תפקידו (אין לו תכונות של פוינט גארד) ו-(ב) הוא שיחק פצוע.

I felt disgusting coming out of those playoffs,” Gordon told The Denver Post this past week. “I felt like my touch was gone, I felt like I wasn’t playing to the capability that I know that I can. It was ugly, especially that Phoenix game. And then I was just worn down.”

Gordon said he was playing through a gimpy ankle and a lingering hamstring injury sustained the season before. Having underwhelmed in the pla הפיזיות העליונה שלוoffs, Gordon approached the offseason with an open mind. He bounced between gyms in Denver, Los Angeles and Orlando determined to rectify a sour playoff run and validate the Nuggets’ decision to trade for him.

במשחק המבחן הראשון גורדון פרח. הוא השתמש בעליונותו הפיזית להתגבר על יריביו. ראינו ארון גורדון בריא ושלם, במיטב העליונות הפיזיות שלו, ואם ימשיך ככה לנאגטס ישנו שחקן מצויין שיעשה לה הרבה טוב.

3. כרמלו אנטוני נראה כאילו הוא השחקן שהלייקרס חיכתה לו כבר מזמן. הוא נראה שייך ו-NATURAL

בדקות מעטות בלבד במשחק יום רביעי של הלייקרס נגד פיניקס (הפיניקס סאנס ניצחו 105-117) כרמלו אנטוני הוכיח שאולי הוא-הוא החלק בתשבץ שהלייקרס חיפשה כל הזמן.

מה כל כך 'טבעי' אצל כרמלו לשחק בלייקרס?

כרמלו שיחק בכל הרמות. הוא שיחק באולימפיאדות ואליפויות עולם. הוא שיחק עם השחקנים הטובים בעולם כשווה בין שווים. הוא גבוה, נמצא בכושר טוב מאד, והוא נראה נהנה מהמשחק כפי שלא ראיתי אותו נהנה הרבה זמן. רוב אתרי הכדורסל קלטו זאת כמוני והיום שרים לו שירי הילולה.

הוא עשה הכל: גרם למיצ'-מצ'ים בפוסט. קלע פיידאווייז. לקח את כריס פול לבית-ספר. הוא הראה יכולת קליעה שעד עתה הייתה רק ללברון ו-A.D, ו זה נשק נוסף חשוב ביותר ללייקרס. ואיזה נשק זה! אנשים שוכחים שכרמלו אנטוני הוא אחד מקלעי הנקודות הגדולים בכל הזמנים. הוא עושה זאת מקרוב, מרחוק, וממי-ריינג', והוא יגרום לספייסינג כמו לברון ו-AD. אם באמת הוא מרגיש שהוא הגיע אל המנוחה והנחלה, אני מציע להתחשב בו בכל דיון על התקפת הלייקרס.

4. סטפן קרי מספר סיפור חביב על ה-CONFRONTATIONS שלו עם מייקל ג'ורדן

זה קרה בתכנית https://podcasts.apple.com/us/podcast/the-athletic-nba-show/id1358187061 והשאלה הראשונה שסטף שאל את ג'ורדן הבייתה אם הוא כבר עשה את 'היכל התהילה'.

The first question, I just blurted it out,” said Curry. “He said, ‘First ballot Hall of Fame, no problem.’ That’s what he said.”

הם שניהם היו אורחים בריידר קאפ, ולכולם ידוע הסיפור שמייקל אמר בריידר קאפ לפני שנה שלדעתו לסטפן קרי לא מגיע להיות בהיכל התהילה 'כי כל מה שהוא יודע זה לקבור שלשות' זה כמו לומר שכל מה שרמברנט יודע זה לצייר.

כמובן שיותר מאוחר מייקל חייך ואמר שהוא סתם התבדח.

5. אפילו קווין דוראנט לא יודע מה מתבשל בראש של קיירי אירוינג

"אני אחד מחבריו הטובים של קיירי ואפילו אני לא יודע מה תהיה החלטתו של קיירי אירוינג. אני מאמין שהוא יתחסן אבל זוהי סתם דעתי" דורנט אnר לבריאן לואיס מה-NY POST (https://mobile.twitter.com/nypost_lewis/status/14458172308859002886.

6. שמונה עשר שחקני NBA לשעבר נאסרו הלילה בגין הונאות חברות ביטוח/בריאות על סך 4,000,000$

https://www.espn.com/nba/story/_/id/32354861/former-nba-players-charged-4m-health-care-fraud-scheme

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
176 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wave Bull
08/10/2021 4:19:50

נהדר שחזרת מל, המעורבים שלך עושים לנו את הערב (כאן) ואת הבוקר (בארץ). הלייקרס עד כה נראים רע. לא מתואמים וחסרי מושג בהגנה. זה באמת יהיה נהדר לחזות במלו עולה ופורח לצידם של שלושת המוסקטרים

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 5:37:10
Reply to  Wave Bull

קח בחשבון שהמזבלה הרקובה בלייקרס עדיין בלי שיקוץ וכלבת, ייראו הרבה יותר רע בהגנה ברגע ששני החורים השחורים יתנגשו, גלי הכבידה כבר מגיעים גם לישראל ומדהימים את החוקרים:
https://www.space.gov.il/news-space/131002

Tzafriros
Editor
08/10/2021 7:41:15
Reply to  Wave Bull

המגניבים יושבים בשורה האחרונה באוטובוס. נותנים לכל הקבוצות פור ושומרים את הכוח לעונה הרגילה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/10/2021 9:35:17
Reply to  Tzafriros

בית החולים הגריאטרי יצא לטיול? 🙂

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 5:31:29

תודה רבה דוקטור.
לא מסכים לגבי שיקגו – לווין קלע עליון, ווצ'ביץ' מצוין, בול משתפר כל שנה וכבר נחשב טוב+, וקרוסו גם לא רע בכלל בתחום.
זה מספיק, ויש את דרוזן לגוון את המשחק ולזרוק גם חצי מרחק ובצבע.
כרמלו יהיה אחד הטובים השנה בלייקרס המסריחה, על רקע ההסרחה המסיבית של מי שמסביבו.
קיירי – מאמין שיילך עד הסוף ולא יתחסן. ייקח פסק זמן מהמשחק ואז או שיחזור כשיסירו את ההגבלות (המפגרות, חסרות היגיון ודיקטטוריות), או שיעבור לסיקסרס תמורת סימונס כשגם דוראנט ייכנע.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/10/2021 10:43:16

ההגבלה ת כדי למנוע הדבקה בנגיף המאוד מדבק ובםרט בזן הדלתא שהוא הזן הבולט היום

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 5:33:52

מצאתי לי שיקוצון חדש, צעיר ומבטיח – פורטר ג'וניור מיוסטון.
רואה את המשחק – http://thecyclingentertainment.com/novo/events/nba-2021/Houston-Rockets/?sport=basketball
שחקן שכונה חצוף ואגואיסט ברמות הגבוהות ביותר, אהבל אמיתי

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 6:10:33

הרצאה מאלפת על סכנות החיסון. למיטיבי לכת:
https://www.lifesitenews.com/news/were-in-the-middle-of-a-major-biological-catastrophe-top-covid-doc-mccullough/

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 6:21:43

ויותר בקצרה:
https://www.australiannationalreview.com/health/doctor-on-covid-vax-we-screwed-up-we-didnt-realize-the-spike-protein-is-a-toxin-does-this-mean-everyone-vaxinated-is-manufacturing-their-own-spike-protein-toxins-in-their/?fbclid=IwAR3nGXqH2B_PHBoQ3CXO4sGqctot6iuGcwwE2YiNivMFJoYYiX2uDUJqAHg
.
השורה התחתונה:
החלבון שמיוצר ע"י הגוף בחיסונים הניסיוניים של ה-mRNA, שהוא חלבון הקורונה, הוא למעשה מה שגורם לרוב הנזק למערכות הדם והלב בקורונה עצמה.
והוא נודד בגוף מהזרוע המוזרקת, לכל חלק אחר – מוח, לב, שחלות, הכל… ושם יכול לגרום לנזק.
זה מסביר את כל הדיווחים והעדויות ברשתות החברתיות, שבגלל "ראיית המנהרה" של הממסד וחוסר הרצון לבדוק כדי "לחסן את כולם!", לא צפו למעלה מייד, ורק כעת מנסים לחלחל למעלה דרך המסננים.

דדי
דדי
08/10/2021 6:59:31

״השורה התחתונה:
החלבון שמיוצר ע"י הגוף בחיסונים הניסיוניים של ה-mRNA, שהוא חלבון הקורונה, הוא למעשה מה שגורם לרוב הנזק למערכות הדם והלב בקורונה עצמה״
.
ויש כאלה שיגידו שהשורה התחתונה היא שהלא מחוסנים מתים באחוזים עצומים לעומת מחוסנים בשלישית.
.
אז אולי ״מה שגורם לרוב הנזק״ בקורונה זה………….הקורונה ?

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 8:09:28
Reply to  דדי

לצערי אתה ניזון מהנדסת הנתונים הפייקית של התקשורת.
למשל:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=4517902098269002&set=a.495165660542686
למשל, מספרי תמותה מקורונה, שנופחו בשביל תגמולים כלכליים לבתי החולים.
למשל, שינוי הגדרות לחולים קשים כדי לייצר לחץ ציבורי.
ועוד ועוד.

דדי
דדי
08/10/2021 8:24:02

תגיד אתה שקרן או סתם לא המזרק הכי חד במגירה ?
.
לא יודע מה התשובה העדיפה.
.
אתה שם לב שבמתמטיקה בלינק שפירסמת טוענים ש –
.
מס׳ החולים קשה סה״כ = מס׳ החולים קשה שלא התחסנו מעל לגיל 60 + מס׳ החולים קשה שהתחסנו רק פעמיים מעל לגיל 60 + כל החולים הקשים שקיבלו 3 חיסונים בכל הגילאים ???
.
יש איזה קבוצה או שתיים שחסרות כאן ?
.
אתה כל כך עמוק שכל כך קל לעבוד עליך ?
או שאתה מנסה לשקר את כולנו בכוונה ?
כי האופציה היחידה הנוספת היא שאתה לא מספיק אינטיליגנטי להבין את זה כשאתה קורא את המספרים האלה בעצמך.
.
(ועוד לא דיברנו על מספרי האקמו – הפרומו לקבורה שיש לחבר׳ה שלך מונופול טוטאלי עליהם…

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 13:04:42
Reply to  דדי

מוזמן להציץ
https://seethetruth.club/fake-data/

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 14:11:02
Reply to  דדי

#כשאתה_גולש_באתר_קונספיל_ולא_יודע_את_זה_כי_הם_שמו_את_החלק_תחת_כותרת_שונה

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 10:01:12

טמיר, יש נתונים אמפיריים שקשה לחלוק עליהם:
.
אנשים מתים.
.
באוגוסט האחרון נפטרו בישראל 4,373 אנשים (מכל הגילאים, מכל הסיבות).
באוגוסט של השנה שעברה נפטרו 4.023 אנשים. בשנים שלפני (טרום קורונה), לא היה אוגוסט שחצה את המספר 3,512
.
לא צריך להיות סטטיסטיקאי או מתמטיקאי בשביל לזהות את המגמה.
בשנה שעברה המספר היה גבוה ב-14% בהשוואה לאוגוסט שיא לפני הקורונה.
באוגוסט האחרון המספר גבוה ב-24%
זה זינוק פסיכי.
.
עכשיו, שלא יהיה ספק. הזינוק הוא לא רק הנפטרים מקורונה.
יש גם נפטרים בגלל סיבוכים, יש גם נפטרים בגלל שלא קיבלו טיפול הולם (עומס בבתי החולים, פרוטוקולי טיפול שפוגעים במי שחלה גם הקורונה, וגם במחלות אחרות).
.
כאמור, אלו נתונים אמפיריים.
בקלות ניתן להכניס את הנתונים המפורסמים ולמצוא מתאם ברור בין השינויים התמותה לבין גלי הקורונה לבין ההתחסנות.
.
שורה תחתונה –
24% יותר נפטרים בהשוואה בין אוגוסט האחרון לבין אוגוסט טרום קורונה.
זה נתון מטורף.

עגל
עגל
08/10/2021 11:51:45

גיא, תודה על הנתונים.
הייתי רוצה לראות גרף של נתוני התמותה ממחלות בלבד לפי חודשים של 4 או 5 שנים אחורה. אז נוכל לראות את התנודתיות במספרים.

etayle
etayle
08/10/2021 11:56:39

אמת. אולי אתה תוכל לעזור, אחת הטענות מנסות לקשור בין החיסון לבין מחלות לב, יש לך אולי את הנתונים של הנפטרים ל"ע ממחלות לב בשנים האחרונות?
למשל ד"ר רצף לוי בדק את הקריאות של מדא וגילה עלייה משמעותית של קריאות של צעירים בנוגע להתקפי לב.
עכשיו כמובן שגם הקורונה עצמה לפי מה שהבנתי עלולה לגרום למחלות כאלה. פשוט אין נתונים מסודרים(לפחות לא מה שמצאתי)

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 12:21:49

etayle,
נתוני הלמ"ס לסיבת מוות מפורסמים תמיד בפער של שנתיים –
לאחרונה יצאו נתוני 2019.
.
יש סיבה שהנתונים שהבאתי הם נתונים כוללים של מוות בישראל.
ניתן בהתבוננות על הפילוח לחודשים (כאשר משווים לשנים קודמות) לראות מתאם ברור בין גלי התחלואה לבין העליה במקרי המוות.
אם החיסונים היו הסיבה לעלייה, אז היינו רואים טיפוס במקרים כפונקציה של כמות המתחסנים.
התוצאות הלכה למעשה, הפוכות.
.
ברמה הפרטנית –
לפני שהתחלנו שאנחנו מחסנים גם את הילדים שלנו,
אשתי (קולגות לעבודה) ישבו עם קרדיולוג ודנו על התוצאות המצטברות של תחלואה לב בקרב נוער בעקבות החיסונים.
התשובה הברורה שעלתה בדיון היא שאכן יש עליה בקרב מקרים של בעיות לב (ליתר דיוק – דלקת בשריר הלב), בעיקר בקרב גברים צעירים מתחת לגיל 25.
רוב מכריע של מקרים אלו הם בקרב מחלימים, ולא בקרב מתחסנים.
חומרת המחלה,
גבוהה פי כמה וכמה בקרב מחלימים בהשוואה למקרים בקרב מחוסנים.
.
ילדיו (נוער) של אותו קרדיולוג?
גם הם התחסנו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/10/2021 10:51:35

אתה ניזון מהנדסת נתונים ומקונספירציות. מעל 90% מהחולים קשה בקורונה הם לא מחוסנים.
התחלואה הקשה בקורונה היא הרבה יותר גבוהה אצל לא מחוסנים.
חולים קשה נכון ל-7 באוקטובר לפי קבוצות גיל ולפי מספר חולים לכל 100 אלף נפשות –
•בני 60 ומטה:
לא מחוסנים – 5.9
מחוסנים ללא מנת דחף – 0.9
מחוסנים עם מנת דחף – 0.3
•בני 60 ומעלה:
לא מחוסנים -125.9
מחוסנים ללא מנת דחף -20.6
מחוסנים עם מנת דחף -2.2.

Avri
Avri
08/10/2021 14:12:46

אשך, לפני שנכנסים לאותו ויכוח שוב (כנראה מאוחר מידי), ולפני שאני מגיב לעניין חוסר העקביות בטיעונים שלך ושל שאר חבורת קיירי, אני חייב שאלה: למה אתה מעלה את זה כאן? מה המוטיבציה שלך פה? אתה מנסה לשכנע אנשים? ואם כן, אתה חושב שאתה מצליח? או שאולי אתה מנסה להראות לילדים הגדולים כאן באתר שאתה יותר רציני ממה שהם חושבים? או שזה עניין שטיפסת על עץ ולא תרד ממנו עד שתצא צודק? או שאולי אתה סתם נהנה מהויכוחים? (את זה אני דווקא יכול להבין). זה באמת מה שמעניין אותי, למה אתה מתעקש לא לעזוב את זה.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 16:03:09
Reply to  Avri

מתוך דאגה לאנשים. שיהיו מודעים גם למה שקורה מחוץ למיינסטרים ולתעמולה של התקשורת כדי שיוכלו לקבל את החלטותיהם בעצמם ולא כי אמרו להם.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 16:04:47
Reply to  Avri

וזה בהחלט קשור לכאן לעניין עם קיירי ו-וויגינס, ואיך שמתייחסים אליהם.

Avri
Avri
08/10/2021 16:15:12
Reply to  Avri

אם כך אז אני חושב שבגדול די עשית את שלך – אנחנו כולנו מודעים, שמענו את כל הטיעונים, ראינו כבר ים של קטעי יו-טיוב ויש לנו מספיק עם מה לעבוד בשביל להחליט למי להאמין או איך להתנהג. אפשר להפסיק עכשיו.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 17:21:39
Reply to  Avri

אז עכשיו אתה מדבר גם בשם כולם?
לא מתאים לך תדלג.
אל תנסה להשתיק, פשיסט קטן שלי במסווה ליברל.

Avri
Avri
08/10/2021 18:25:13
Reply to  Avri

שוב פעם טנטרום? אתה באמת לא מסוגל לענות כמו בנאדם מבוגר? בלי קשר (או עם קשר), יש לי הרגשה שאתה משתמש במונחים כמו 'ליברל' ו'פשיסט' די הרבה אבל אתה לא באמת יודע מה זה אומר.

Zivke
Zivke
08/10/2021 6:24:21

אפילו אתה חייב להעריך את האירוניה שרק תגובה אחת לפני הקישור ששמת על סכנות החיסון כתבת על מישהו אחר "שחקן שכונה חצוף ואגואיסט ברמות הגבוהות ביותר, אהבל אמיתי" 🙂

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 6:43:22
Reply to  Zivke

אפילו אתה חייב להעריך את העובדה שבמקרה א' מדובר של סגנון משחק של שחקן על המגרש, ובמקרה ב' על זכותו של אדם על גופו ועל החומרים שמנסים לכפות עליו להכניס.
או שלא.
אולי החיסון כבר הגיע לך למוח.

Zivke
Zivke
08/10/2021 6:48:05

מה נהיית כזה טאצ'י, אולי שקעת עמוק מדי בביצת הרשתות החברתיות. ממליץ לך להתנתק קצת, מה שקורה שם יותר גרוע מקורונה / לא קורונה

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 6:52:32

זכותו של אדם על גופו. אני מסכים.
אל תתחסן.
.
הקישורים שהבאת?
פייק ניוז.
רוצה להראות שהחיסון רעיל?
רופא/דוקטור בדק, חקר הוכיח?
תביא את המחקר או המאמר.
כזה שמראה שאלת מחקר ברורה, תכנון מחקר, מחקר, תוצאות ומסקנות.
כזה שעבר ביקורת עמיתים.
.
מה שקרדיולוג (שנאחז בתארים ישנים בשביל לקבל קצת יותר אמינות) אומר בראיון,
זה לא מחקר.
זו תאוריה לא מבוססת.
אין כיום מחקר שמראה רעילות של החיסון או של תוצרי החיסון (הספייק).

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 7:58:36

הקרדיולוג "שנאחז בתארים ישנים כדי להוכיח אמינות" הוא קרדיולוג בכיר ביותר, שכמו כל מי שהעז להביא נתונים נגד החיסון איבד את עבודתו והוקע ע"י המערכת.
הוא, והמומחה השני, בהחלט מביאים מאמרים ומחקרים.
הם לא סתם קמים יום אחד ומחליטים "בא לי לדבר נגד החיסון ולהיות מפוטר!".
הם עדים למה שקורה בתחומם, מדברים מתוך ידע, ולמרות הלחץ שמופעל עליהם והסנקציות מעזים להוציא את זה החוצה.
.
דבר נוסף, אתה מדבר הרבה על פייק ניוז של כל דעה שמנוגדת למיינסטרים (כולל מומחים כאלה).
שומדבר לא שמעתי נגד הפייק שמריץ משרד הבריאות פה בארץ, הנדסת נתונים ומספרים, הבדיחה שהיא האלרעי פרייס והמחקרים פייק שהיא מפיצה.
כי זה במייסטרים, אז זה לא פייק.

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 9:29:18

תצרף מאמר/מחקר בבקשה. אז בהחלט יהיה מקום לדיון. תודה.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 10:51:52

יש מלא מאמרים למשל שהוא עובר עליהם במצגת בסירטון הראשון, הארוך.
למשל עכשיו אני ממשיך לראות את ההרצאה, סביב דקה 30 הוא עובר על מחקרים. מוזמן להסתכל.

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 11:06:56

עברתי על ההרצאה. הוא מציג נתונים של ה-cdc, אבל רק את אלו שנוח לו להציג.
הוא לא מציג ולו מאמר אחד בר תוקף שמוכיח או מגלה מתאם סביר לכך שהחיסון רעיל.
.
שוב,
לטעון שהחיסון רעיל בגלל שזה תואם תאוריה כזו או אחרת,
זה דבר אחד.
להוכיח זאת, ולו דרך מחקר המציג ממצאים סטטיסטיים זה דבר אחר.
.
תראה מחקר/מאמר שכזה,
מחקר עם סימוכין, נתונים אמינים, ממצאים, וניתוח ממצאים שעבר ביקורת עמיתים,
והיה כאן מקום אמיתי לדיון.
אני לא ראיתי כזה,
לא בכל הדוגמאות שהצגת לאחרונה,
ולא בשום מקום אחר.
אין בכלל ספק שאם היה כזה,
הוא היה מקבל חשיפה אדירה.
.
בינתיים,
זה בעיקר פייק ניוז שמקבל חשיפה אדירה.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 7:06:54

קראתי.
אז יש לך מומחה אחד שבא ואומר: "טעינו. יש סכנה גדולה בחיסון כי X ו-Y".
ובתגובה אתר חדשות אומר "בדקנו. צוות העיתונאים שלנו דיבר עם מומחה אחר שאמר הפוך והוכיח שזה לא נכון."
למה לבחור להאמין לחלוטין למומחה האחר?
למי יש כאן את האינטרס?
לבודדים שמוכנים לשלם מחיר יקר ולהיות מפוטרים ומנושלים מתאריהם כי לא מוכנים להתיישר לפי הקו המנחה של המערכת?
או לאלה שמתוך המערכת שרוצים להראות שהכל בסדר, לא נעשתה שום טעות?
אגב, שים לב לתאריכים – בקישור הראשון שלי, של המומחה שנותן הרצאה ארוכה (סביב אותם סיכונים של החיסון וגם מדבר בהרחבה על פרוטוקולי הבטיחות הבעייתיים) – זה מלפני יומיים.

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 7:41:36

תסנן את רעש הרקע,
תוריד את שיקולי האג'נדה (של כל צד).
תמצא מאמר שמפרסם מחקר –
יסודי, שקולל לא רק היפותזה, אלא גם בדיקה של אותה השערה הכוללת קבוצת ביקורת,
ופרסום מלא של הנתונים אשר עבר ביקורת עמיתים.
תמצא אחד כזה,
וזה כבר לא "הוא אמר, 100 אחרים אמרו אחרת".
זה יהיה מקום לדיון אמיתי.
אם תרצה,
אני אראה לך עשרות של מחקרים מקיפים שמלמדים שתועלת החיסון גבוהה עשרות מונים (למעשה, עשרות אלפי מונים) מהסיכון של המחלה עצמה.
.
כאשר השאלה היא שאלה מדעית,
הדרך היחידה להגיע למסקנה מושכלת היא בהתבוננות נקיה בממצאים.
אני חד משמעית יכול לכתוב שיצא לי לדבר עם כמה וכמה אנשי מדע הרפואה שבחנו לעומק את הממצאים יקראו את המחקרים,
והם כולם הגיעו לאותה מסקנה –
להתחסן.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 18:47:46

תגיד שי, אתה באמת הקשבת להרצאה הזאת?
הבן אדם לוקח דברים ברמת האולי והופך אותם לעובדות ודאיות. כאילו, הוא מדבר כאילו אין טיפת ספק שהוירוס נוצר במעבדה בווהאן.
כל דבר שהוא אומר מתברר כמיסאינפרטציה ומיסאינפורמציה משווע כשטורחים ללכת להעמיק במידע.
אתה יודע איך להעמיק במידע? אתה עושה את זה או שאתה פשוט מסתפק בלהתלהב ולהתקע על הרצאות שאומרות לך מה שאתה כבר מאמין בו מראש בלי לבחון אם הדברים שנאמרים שם עומדים על קרקע יציבה?
אם לא, רוצה עזרה עם זה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 18:53:23

שלא לדבר על הפעמים שהוא פשוט משקר בלי למצמץ

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 19:05:08

ואני גם חייב לשאול איך אתה לא חושד בבן אדם שמתחנף לקהל שלו בהרצאה כזאת ע"י זה שהוא אומר להם שהם (וכמובן כל מי שצופה ומסכים איתו) הם חלק ממיעוט קטן שרואה את האמת בעוד כל שאר העולם מסומא תחת חשיבה מתוכנתת?
זה 101 של כתות ומכירת תאוריות קונספירציה.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 23:07:35

לא תודה, אנחנו לא דוברים את אותה שפה.
אני יודע רק לקלל בשפה שלכם.
11010001010

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 23:21:14

תהרוג אותי, לא מבין מה כל כך מפחיד בלברר עוד קצת על האם יש ממש בדברים שאומרים לך במקום כלשהו. (או שאני הפסיכי היחידי שבאמת הולך ובוחן את כל הקישורים שאנשים מביאים ומה יש בהם ומאחוריהם)

Zivke
Zivke
08/10/2021 6:42:25

תודה ד"ר
אם שיקגו תצליח לבנות איזו שיטה הגנתית סבירה סביב ווצ'ביץ' לווין ודרוזן, וכולם שם יהיו 100% בעניין הם יכולים לאיים על מקומות 4-5 במזרח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חתיכת סיפור כל העניין הזה של רמאות הביטוח…. טוני אלן?!? וואט דה פליפ, מאן??? עד כדי כך יקר בממפיס?? לא מבין את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 7:41:27

מפגרים אין לי מילה אחרת חשבו לא יעלו עליהם? מזמינים טיפולים רפואיים שהם בחופשה ואומרים ששילמו מהכיס.

thejanitor
thejanitor
08/10/2021 8:24:43

מה הסיפור שם?

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 8:39:01
Reply to  thejanitor

יש לNBA ביטוח רפואי שעוזר לשחקני עבר, ה18 הסתומים האלה זייפו חשבוניות על טיפולים שלא נעשו והגישו לליגה בטענה ששילמו וביקשו החזרים.
.
מה שיותר מצחיק או עצוב זה שהם זייפו את החשבוניות עם שגיאות כתיב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

רן הנרגן
רן הנרגן
08/10/2021 7:58:44

הכניסה להיכל התהילה של נבא קלה הרבה יותר זה של הביסבול. אפילו דרימונד גרין ששמעון וברוך אוהבים לקלס יכנס בפעם הראשונה (3 אליפויות, שחקן ההגנה של השנה ו 2 מדליות זהב אולימפיות).

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 8:19:29

מסכים היכל התהילה זה בדיחה, סטף זה בין השחקנים הגדולים שדרכו אי פעם על המגרש.

דדי
דדי
08/10/2021 8:26:52

מיץ׳ ריצ׳מונד פרץ את הסכר של ההיכל לכולם.
עד אז היה אקסלוסיבי מאד בכל מה שנוגע לנבא.

דדי
דדי
08/10/2021 8:25:54

לא יודע אם יכנס בפעם הראשונה.
אולי תלוי בחוזק של המחזור.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 8:17:26

תודה מנחם.
1. אני מסכים עם האשך בנוגע לשיקגו לא הייתה חסרה להם קליעה מהפרימטר, למעשה שיקגו היו הקבוצות הטובות בליגה בעניין הזה (מקום 3 בנסיונות, מקום 1 באחוזים מ3 43.2%)
.
זאק לווין, לונזו בול שכבר שתי עונות קולע 37% מ3 ווצוביץ, קארוסו שמסוגל לקבור את העור, הבעיה העיקרית שלהם זה הגנה אין להם מגן טוב אחד בהרכב.
.
3. גורדון מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים ששיחקו רע בפלייאוף והיו ״פצועים״, הבעיה של דנבר מול הסאנס שהיה חסר להם שחקן ליד יוקיץ ושחקני משנה כמו גורדון לא יכולים ליצור או לקלוע מול שומר, גם ההגנה וגם ההתקפה שלהם הסריחו, וזה למה חייב לתת לפורטר בעונה הסדירה ללמוד ליצור יותר גם על חשבון נגיעות של יוקיץ (אף אחד לא יודע איך מארי יחזור).
.
4. אני לא מבין את הנסיון של שחקני עבר לשנמך את השחקנים היום ולא להכיר בזה שהמשחק השתנה והשחקנים טובים יותר בהרבה.
.
5. קורונה לא קורונה, קיירי ארווינג דפוק בראש יש לו חוסר תקשורת ברור עם הקבוצה וזה התחיל עוד הרבה לפני, דוראנט התחיל בפאסיב אגרסיב נגדו.

תודה מנחם מצויין

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 8:35:26

נחשנשךנחש.
דוראנט יזרוק את קיירי לכלבים כשיבין שזה עלול לעלות לו בתואר.
קיירי יגיע לפילי במקום סימונס, זה הדבר הכי הגיוני כרגע.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 8:54:14

אני באופן אישי מעדיף שהנגר בנתיים יחטוף דוחות, אני קורא יותר ויותר שמועות על טרייד שיכול להיות שיקרה בין אינדיאנה לפילי ובו אינדיאנה תתן את ברוגדון לווארט ובחירה לפילי, תמורת הנגר האוסטרלי. אני מקווה שזה רק שמועה ושהנהלה של אינדיאנה לא כזאת מפגרת.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 9:53:47

הזיה מוחלטת.
מישהו שם שאף חומרים קשים.
בכל מקרה לאן שסימונס עובר, אין מצב שהוא מעז להציג את כף רגלו שוב בפילי, כל משחק חוץ שם יהיו לו "בעיות רפואיות" או "מנוחה".

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 9:54:48

אולי הם רוצים טנקינג וריבילד, והדרך הכי מהירה זה להחתים את הנגר תמורת שני שחקנים מצוינים ומועילים.

jefffoster10
Editor
08/10/2021 13:54:52

אינדיאנה זו לא קבוצה שעושה טנקינג. הפעם האחרונה שהייתה לנו בחירת דראפט גבוהה ממקום 10 הייתה ב1989, ריבילד עושים תוך כדי תנועה (הטרייד על פול ג'ורג' לדוגמה).
הטרייד שברוך כאן מציג זה כמו פרדי קרוגר שאורב לי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גפרסון ואינדיאני מתחילים להזיע

jefffoster10
Editor
08/10/2021 13:49:38

אני עוד רגע מסיים להזיע, מתייבש כולי וקמל לתוך המקום ה-10 במזרח. לא ראיתי את השמועות האלה שברוך אומר אבל אלו חומרים מאוד קשים לצפייה.
בעיניי, לאינדיאנה יש מה לעשות עם סימונס רק אם סאבוניס הולך, וסאבוניס לא הולך. לאברט ברוגדון ובחירה? מה זה הסיוט הזה?

etayle
etayle
08/10/2021 10:48:16

לפי דעתי ברוגדון לבד עדיף על סימונס. רכז נהדר וסולידי, שקצת לא מוערך בליגה של רכזים מצויינים. ולפי זכרוני החוזה שלו כמה רמות מעל סימונס. לדעתי זה ספין של פילי, לא מוצא היגיון אחר.

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 10:53:15
Reply to  etayle

גם לוורט לבד עדיף עליו. מלבד בעיות הבריאות שהיו לו, הוא סקורר פנומנלי ויכול להיות קליבר רציני.

חגי "התותח" ניסני
Editor
08/10/2021 15:07:15

בחיית ברוך. תעשה טובה לפני שאתה מביא נותנים תבדוק שאתה ברובריקה הנכונה. שיקגו בפרה סיזן אכן מספר אחת בליגה עם הנתונים שהצגת. עונה שעברה היו לא רעים – מקום 13 בליג עם 37%.

Berch
08/10/2021 8:25:14

אחלה מעורב על הבוקר
תענוג

trusttheprocess
trusttheprocess
08/10/2021 9:24:38

אמביד רזה בצורה משמעותית , אפילו בפנים שלו רואים את זה
נראה בכושר גופני מצוין

Dor
Dor
08/10/2021 16:49:14

בשורה טובה. למרות שהוא שיפר את הכושר בשנה שעברה הוא עדיין היה כבד מדי וכמה קג פחות גם יפחיתו לחץ על רגלי הזכוכית שלו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/10/2021 9:44:11

מעורב מעולה, תודה רבה.
שני שחקני עבר של מכבי מעורבים בניסיון הרמאות הזה, וויל ביינום ואלן אנדרסון. לא שניים שזכורים בתור העפרונות הכי מחודדים בקלמר. לצערו של ביינום, הפעם שימון כבר לא יוכל לסדר את העניינים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
08/10/2021 19:57:14

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן אכן

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 9:59:28

לגבי הרמאות והכסף –
אנחנו נוטים לחשוב בדרך נומינלית ולא יחסית וכאן הטעות שלנו (בכדורסל ובחיים בכלל).
יש לנו תחושה ששחקן שמרוויח שכר מינימום באנ בי איי ״מסודר לכל החיים״ כי הוא מרוויח מיליונים.
זה לא נכון.
האנשים האלה חיים בסביבה מסויימת שהדרישות שלה הן בהתאם. הם צריכים מכוניות מסויימות, בגדים כנ״ל, שעונים, תכשיטים, בתים, חופשות, בתי ספר לילדים וגם רמת חיים מתאימה לאישה ולילדים. זה עולה להם הרבה מאוד כסף.
לצורך המחשה – אם נקח את המשכורת שלנו כאן בארץ וניתן אותה לפועל יומית עני בכלכותה או בסאן פאולו – נוכל לומר עליו שהוא ״מסודר לכל החיים״. אבל לנו בסביבה שלנו זה לא יספיק.
בגלל זה חלקם נאלצים לעשות תרגילים כאלה, כי באמת חסר להם כסף.
כמובן שאני לא מצדיק אותם, רק מנסה להסביר את המניעים (הקלוקלים) שלהם.
ומן הסתם זה לא אמור לגבי בעלי משכורות העתק – למרות שגם הם משווים את עצמם לסביבה אחרת משלנו.

גיא הירוק
Admin
08/10/2021 10:05:05
Reply to  דה שוט

נכון.
יש גם את סוגיית "היום שאחרי". נגמר החוזה, נגמרת המשכורת המובטחת,
ויש בן אדם צעיר עם סט יכולות שלא בהכרח מתאימות לשוק העבודה.
לא כל שחקן עבר יקבל משרת מאמן או מקום בתקשורת.
לא כל שחקן יודע איך לנהל את הכסף שחסך (אם חסך).

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 10:09:56

+ 100
אנשים לא מבינים את זה. צועקים ״הם מיליונרים״

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אותי לימדו שחוסכים ליום סגריר. הם לא חייבים לחיות ברמת החיים הזאת מה לעשות זה לא מתאים לכולם. עם משכורת של 2 מיליון נטו אתה לא יכול לקנות אחוזות מכוניות ובחורות אתה יכול קצת אבל לא להתפרע באמת, אתה לא יכול כמו הארדן.
הם יותר לכיוון האדם הרגיל מאשר לכיוון הלברונים ברמת החיים.
הדוגמא לגבי אנשים במדינות עניות לא נכון הם חיים בארהב ומרוויחים יותר מ95 מהאנשים שם. מה שהם עושים בדנה רוב האנשים לא מרוויחים כל החיים והם כולה זורקים לסל.
הם פשוט לא ממושמעים לא חושבים על העתיד בעיה שלהם

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 11:41:11

לא מדוייק. יש להם רמת חיים שבה הם חייבים לחיות. הם לא יכולים לבוא לאימון בקיה פיקנטו ועם שעון של קאסיו – בלי להעליב ! (באמת!) אם אתה מצפה מהם לעשות את זה – אז אתה לא מבין את נפשם. גם אני יכול לחסוך ככה ליום סגריר אבל תחשוב איך הייתי צריך לחיות כדי לחסוך בהנחה שמגיל 35 לא בטוח שאוכל לעבוד. הייתי צריך לחיות במערה 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 11:44:31
Reply to  דה שוט

שטויות יש להם מכונית ספורט הם רוצים חדשה, מוכן להתערב שיש להם כמה שעונים תכשיטים וגם הכסף הזה הלך לאיזה תכשיט…
דה שוט לצערי אתה לא מבין את התרבות של הקהילה השחורה בארהב, זה דיון שלם ולא כאן המקום.

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 11:45:14
Reply to  דה שוט

למען הסר ספק – כשהייתי צעיר ויפה (היום אני רק צעיר) נסעתי בסובארו ג׳סטי (המקבילה לקיה פיקנטו פחות או יותר). עם זאת, לא היה לי שעון קאסיו 🙂

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 11:48:17
Reply to  דה שוט

חחחח ברוך מה שאתה אומר רק מראה כמה אני כן מבין וכמה אתה לא מבין שאני מבין. בכל מקרה אתה די מצדיק אותי 🙂 תודה

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 12:07:03
Reply to  דה שוט

הסכמתי איתך עד שאמרת יש להם רמת חיים שבה הם חייבים לחיות, תחליף את המילה חייבים ברוצים. להבין את נפשם? מה יש להבין פה? סתומים שלא יודעים ולא למדו להתנהל עם כסף וגונבים כי פעם היה להם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם יכולים לבוא עם שעון ופורש (השכר שלהם מספיק לזה)
אבל הם לא יכולים להחנות 10 פורשים בחניה ו10 שעונים ובלינג בלינג.
הם לא יכולים לפרנס פמליה והם לא יכולים להזמין שתייה ב200 אלף דולר ל30 חברייה ובחורות (זה שמור ללברונים וההארדנים של הליגה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נכון הקהילה השחורה אוהבים לעשות בלינג בלינג שם הם לא חושבים על המחר. מספיק לראות דביל כמו אייברסון עם התכשיטים שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 16:51:15
Reply to  דה שוט

שמעון הם יכולים לבוא עם למבורגיני או רולס רויס וישאר להם כסף, פורש זה כסף קטן פה 50K כמה עולה שעון 20-50K, הם הולכים לגוצי ומתפרקים שם ,אותו דבר אצל יהלומנים, הקהילה השחורה מאוד אוהבת להשוויץ ולהראות.
.
אייברסון הדביל הכריז על פשיטת רגל אחרי שהיה חייב 900K ליהלומן.

etayle
etayle
08/10/2021 10:18:02
Reply to  דה שוט

הם מיליונרים ועשירים גם ביחד לארה"ב. זה שהם מתנהלים לא נכון כלכלית, ומבזבזים כסף, לא אומר שצריך לרחם עליהם.
ובמיוחד לא להבין גניבה מביטוחים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
08/10/2021 10:51:30
Reply to  etayle

הם אכן מיליונרים ולא צריך לרחם על אף אחד. אבל א. רובם צריך לדאוג להמון אנשים מסביב, וזה יקר. אני לא מדבר על פמליות מנופחות אלא על בני משפחה. אני עדיין לא מרחם, רק אומר ששחקן שהתרושש כנראה שלא בזבז את הכל על פרייבט ג'טס וטבעות.
ב. רובם מגיעים עם אפס חינוך פיננסי. גם אנשים עם מעט חינוך פיננסי, שזה רוב האנשים בעולם המערבי הנאור, עושים טעויות מטומטמות עם הכסף שלהם, אז בטח אנשים שגדלו בלי כלום.
ג. כמו בכל דבר, ובהמשך ל-ב', ככל שהליגה תדאג להם לחינוך פיננסי (כנראה יעזור לרובם המוחלט הרבה יותר מהגדלה של התקרה), יהיו פחות שחקנים שהרוויחו מיליונים בקריירה ועכשיו צריכים לזייף קבלות רפואיות כדי לייצר הכנסה.

etayle
etayle
08/10/2021 10:54:48

אני מסכים עם ג, ולפי דעתי הליגה(שמאוד מתקדמת במתן זכויות לשחקנים שלה), דואגת לדברים בסגנון (לפי דעתי הם עשו סוג של פנסיה לשחקנים).

הנקודה שאי אפשר לפטור את השחקנים בטיעון כמו ב, זה הגורם, ויש למצוא לו פתרון, לא להכיל אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

צודקים

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 11:42:17

מצויין! כל מילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הביטוחים גונבים יותר מכולם😎

etayle
etayle
08/10/2021 14:20:22

אבל הם גונבים ברישיון.

דה שוט
דה שוט
08/10/2021 14:24:03

חחחח הגנבים הכי גדולים בחסות המדינה. תיקון רכב עד 10,000 שח עושים לבד, אם פונים לביטוח משלמים השתתפות עצמית והפרמיה עולה במשך שלוש שנים. ככה הם בעצם לא מבטחים אחוז גדול מהפגיעות.

NFS
NFS
08/10/2021 10:26:09

תודה מנחם.
גורדון היה בינוני מינוס בסדרה מול פיניקס, ממש הזכיר שחקן בינוני מינוס בליגה בשם ארון גורדון

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
08/10/2021 10:44:38

שמח בשביל כרמלו, אבל לא מבין מי אמור לישמור שם חוץ מ AD ? הם צריכים לקלוע יותר מהקבוצה מולם ולא להתעייף

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/10/2021 10:57:58

אחזור כאן על נתוני התחלואה הקשה מקורונה שמראים עד כמה החיסון יעיל והסכנות שיש בו (כמו בכל תהליך רפואי ותרופה) הן רבה פחות מאשר סכנה מהקורונה):

חולים קשה נכון לאתמול, לפי קבוצות גיל ולפי מספר חולים לכל 100 אלף נפשות –
•בני 60 ומטה:
לא מחוסנים – 5.9
מחוסנים ללא מנת דחף – 0.9
מחוסנים עם מנת דחף – 0.3
•בני 60 ומעלה:
לא מחוסנים -125.9
מחוסנים ללא מנת דחף -20.6
מחוסנים עם מנת דחף -2.2.

וכן אוסיף כאן ההשלמה שמעל 90% מהחולים קשה בקורונה הם לא מחוסנים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/10/2021 10:58:30

*כהשלמה

shadow
shadow
08/10/2021 21:30:39

חסר את מצבם הרפואי של החולים הלא מחוסנים, מחלות רקע, סטרס, חרדה, פעילות ספורטיבית ועוד אבל רק מהנתונים שהבאת – מסקנה: אם אתה מעל שישים תתחסן, אם לא…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

חשוב לדעתי לציין כמה מהשמות שאוזכרו בפרשת ההונאה החדשה:
Sebastian Welfare
Tony Wrotten egg
Ain't-Done Wright
טוני אלן, הפנים של Grift and Grind
Dirty Poolacio
Various Wiles
Rob’em Patterson
Charlatan Brown
CJ Fraudson
JaMadoff w/t Moon
Glen "Big Ponzi" Davis
ו-Supreme Pay

etayle
etayle
08/10/2021 14:02:11

חחחח
ולחובבי הכדורסל הישראל, וויל ביינום ואלן אנדרסון.

Avri
Avri
08/10/2021 14:04:18
Reply to  etayle

גם בארץ היו לביינום עניינים לא נעימים עם החוק.

Avri
Avri
08/10/2021 13:56:30

עצרו הכל, הינה הדבר הכי חמוד שיצא מהליגה בערך מאז או מעולם. דורך על כל סט הרגשות
https://www.youtube.com/watch?v=t1vaembXXRE

Avri
Avri
08/10/2021 13:57:03
Reply to  Avri

וכן, מייקל שאק וסטף, שמנו לב.

etayle
etayle
08/10/2021 14:06:42
Reply to  Avri

פשוט זהב טהור. ומלא רפרנסים פשוט קסומים. (למשל החיבה של בוקר לרכבי אספנות).
אחד בדברים שהכי גורמים לי לקנא במשחקי NBA זה הפרסומות, איזה הבדל(בדרך כלל), בין זה לרמה בארץ.

Guy d
Guy d
08/10/2021 15:04:44
Reply to  Avri

מעולה, שום אזכור לאלוהים או שפיספסתי?

Avri
Avri
08/10/2021 15:17:19
Reply to  Guy d

כמו שכתבתי, מייקל שאק וסטף, העדרותכם נרשמה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Avri

זה מעולה.

Avri
Avri
08/10/2021 15:17:55
Reply to  Avri

אפילו ג'רי ווסט קשישא נותן הופעה.

Dor
Dor
08/10/2021 16:56:31
Reply to  Avri

גדול

Dor
Dor
08/10/2021 16:52:03

תודה על המעורב דוק. אני דווקא מסכים שהבולס צריכים לשפר את נושא הקלעים. מה שיש לא מספיק.
אשמח אם כולם פה ירדו מנושא בקורונה. נמאס מהחפירות המיותרות האלה

רועי ויינברג
Admin
08/10/2021 18:08:54

תודה מנחם. אני חושב שהבעיה של הבולס היא לא רק הקליעה אלא זה שיש שם 4 מספרי 1: לאבין, ווץ', דרוזן ובול. הם גם לא משחקים באותו סגנון. מי לוקח צעד אחורה? מי מארבעתם מספיק טוב בשביל להיות מספר 1 של קבוצה עם שאיפות?
.
מסכים עם דור בקשר לקורונה. לא חושב שתצליחו לשכנע אחד את השני. חבל על הזמן

אשך טמיר המקורי
08/10/2021 18:47:06

לאבין, ווץ', ודרוזן הם שלושה מספרי 2. אז זה די אמור להסתדר ביניהם ברוטציה.
בול לא מספר בכלל, שחקן חביב וקבוצתי.
לבדם הם לא יכולים להיות מס' 1 של קבוצה עם שאיפות, נראה לי שהרעיון הוא של קואופרטיב ותלכיד קבוצתי (נגיד סטייל פיסטונס אבל עם דגש התקפי במקום הגנתי).
לווין יהיה הכי קרוב למס' 1 בגלל שהוא הסקורר הראשי.

עגל
עגל
08/10/2021 19:06:13

+1
אחלה תמהיל יש להם, צריך רק לתת להם זמן ללמוד להסתדר אחד עם השני

ברוך רובין
ברוך רובין
08/10/2021 19:16:08
Reply to  עגל

לדעתי חסר להם הגנה איזון וכשרון הכל טוב ויפה אבל בלי מספר 1 סופרסטאר מובהק קשה לזכות באליפות בטח שיש כיום את כל הסופר טימס ונכנס כל כך הרבה כשרון לליגה, שיקגו צריכה להתפלל לקפיצת מדרגה של לווין הוא הגיע סופר בוסרי לליגה ומינסוטה לא קיבל הזדמנות הוא רק בגיל 25 סקורר על אבל הוא לא משפיע בדרכים אחרות על המשחק.

עגל
עגל
08/10/2021 22:19:13

נכון.
ברור שאין מה לחשוב על אליפות כרגע, רק שירוצו קצת ביחד ולהתחזק בהמשך

מתן יעקובי
08/10/2021 18:12:22

מעורב מעניין כרגיל
ואני מסכים זה באמת מטורף שאפילו דוראנט שהוא אחד הקרובים ביותר לקיירי בנטס לא יודע מה קורה איתו ולדעתי זה אנוכי והוא באמת צריך להתאפס על עצמו או שהוא באמת יפרוש לפני גיל 30

מתן יעקובי
08/10/2021 18:12:33

תודה רבה על המעורב

Pistons
Pistons
08/10/2021 21:54:58

אני לא מבין למה חשוב כל כך לאיזה שניים-שלושה להמשיך להפיץ את המשנה שלכם בנוגע לאי התחסנות.
מוות זו לא התוצאה היחידה של המחלה.
https://mobile.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the_novel_coronavirus/Article-f54a591ae955c71026.htm
יש כאן הפניה למחקר למי שמעוניין להסתכל ולתת את חוות דעתו על הכתוב (אני לא קראתי). אני מראש אומר שאינני מתכוון להגיב כאן לאותם שניים-שלושה אז בבקשה תחסכו ממני את תגובתכם בנושא הזה.

ארז
Editor
08/10/2021 22:40:28

מה זה הגימיק החדש ששחקנים יוצאים בהצהרות ש״בעונה הבאה תראו אותי אחר״?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
08/10/2021 23:16:46
Reply to  ארז

אם שנות התשעים זה חדש

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/10/2021 23:24:17
Reply to  ארז

זו התחליף של מי שלא הצליח לצלם חמש קליעות רצופות באימון ולהעלות לאינסטוש. האופציה האחרת זה לשחרר הודעה על ירידה במשקל. נמצא תחת פרק ה' סעיף ו': 'פעולות מנדטוריות לטרום עונה'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
08/10/2021 23:52:02

חחחחחחחחחח
פחד להיות בן סימונס ביום שיחזור לפילי בקבוצה אחרת
https://twitter.com/BleacherReport/status/1446239726734692352?fbclid=IwAR3sRCWGhxMqKpe2lVlXpG6DRRdCHpprZGcqnjknaoX5-h-lqpYqElDVfao

Pistons
Pistons
09/10/2021 0:17:43

lol
כזה שחקן פח הסימונס הזה. לא להאמין שאחד כזה קיבל חוזה מקסימום.
מעולם לא ראיתי שחקן חופשי מתחת לבל שמפחד להטביע בגלל גמד שנמצא שלושה מטר ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אוהדי פילי בכלל משוגעים הוא לא ישחק ימצא תירוץ שהוא פצוע 😎

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/10/2021 2:08:52

יש לי הרגשה שסימנס יברח חזרה לאוסטרליה בקרוב,
ריץ' פול והבוס שלו מריחים צרות,בקרוב יזרקו אותו מתחת למשאית,
אין סיכוי שלסימונס יש שכל

ברוך רובין
ברוך רובין
09/10/2021 3:19:26

שיקגו חגיגה לעיניים

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 5:47:37

מיאמי שיחקה אותה בענק עם עוד 2 צעירים – מקס שטראוס, שחקן-שחקן ללא פחד, ועומר יורטסבן, סנטר פיזי ביותר שעשה לנו טרור בריבאונד בסוף המשחק היום.

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 5:53:58

איזה תענוג לראות את ראס במדי הלייקרס.
מכונת איבודים.
יעניק לי כ"כ הרבה רגעי עונג השנה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:16:31

וואי איזה הייטר אתה שי.
תהנה כי השיקסה בירידה….

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:13:11

אנשי הצוות מחליפים את הסל של גולדן במחצית, אחרי שהלייקרס שברו את הטבעת.
שיקוץ גדול – 4-12, 0-3 לשלוש
מלו – 1-7, 0-4 לשלוש
ראס – 1-6, כולל אייר בול בפול אפ, 4 אסיסט על 7 איבודים.
ידרסו את הליגה, ללא ספק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:16:57

אני רואה ומתחלחל ישר מהחלחולת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:18:46

שי
מה שהכי טוב, ואני פתוח על שני המשחקים, שהשופטים לא שורקים יותר את ה"עבירות"
זה פשוט עולם חדש, נותנים לשחק ולא עוצרים כל דקה.
יישר כח שסוף סוף נכנס קצשכל בבטטות…

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:34:10

מקווה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:19:53

מיני מקשה על דנוור

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:21:00

וואי, איזו שלשה של נאג'י, מה זה סטף החדש?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:23:23

אויי בולבול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:24:55

מיני רוצה הארכה, צריכה עכשיו שלשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:26:59

קיבלו שלשה אנד וואן. לדעתי לא מוצדק אבל לא מתווכח.
מיני מובילה על ניקי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:28:47

היילנד עם שלשה והייתרון חוזר לדנוור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה שראס,שיפר מאד את הקליעה בקיץ אה אשך?😎

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:29:16

יצא להפסקת פרסומות

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:34:47

בטח, עוד לא החטיא משלוש! (לא זרק..)

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:35:07

זה בזכות המחנה המיוחד של לברון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:30:34

איזה נאיביים דנוור
יש הארכה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:32:56

סטף מחטיא דווקא את השלשות הקלות…

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:35:56

לא דואג לו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:35:36

היא לקחה הקפה, הוא לקח הקקאו

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:35:39

ג'ורדן פול מדהים. לקחו פרויקט ועשו מכלום שחקן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:37:12

הבולבול נפל ברצפה
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:38:07

אימון טוב מאד בשבילי לקראת העונה
נראה מה יהיה במשחקים של 2 בליילה

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:43:33

לאט לאט, סולם מאמצים, אנחנו רק בפרה סיזון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:49:28

וכבר מתחתי את שריר ההאמסטינגרובר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:39:11

מי זה החיוור פנים החדש הזה של דנוור?
נראה כאילו יצא מהאוקיאנוס הארקטי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:40:39

דנוור מייצרת מיני ריצה ומיני סוגרת וחוזר חלילה וחלאילה.

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:43:56

חאלד?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:48:26

יפ
יותר חלודה

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:42:21

גולדן מקרקפים את הלייקרס בהילוך ראשון, מל יקום לבוקר נפלא.
הלייקרס זוועה בכל אספקט, ערב-רב של נמושות או גריאטריים, בלי תרגיל, בלי תפילה, בלי חלום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:42:35

מלון עצבני ובצדק
כמה שטויות שם בדנוור.
המשחק היה בכיס וקיבלו הארכה, עשו בריחה ושוב המשחק כמעט בורח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:44:14

מיני באטרף משווים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:45:30

ומיני רוקדים ומובילים.
נראה מה מילון יעשה ב 10 שניות שנשארו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:47:54

מיני לוקחים
וני אומר, קח בולבול תביא מובמבה.
בכל יום אני לוקח את מו על הבולבול.

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:50:43

אני הייתי מוכן לקבל בולבול תמורת במבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:54:25

……
איפה אתה רוצה אותו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:54:51

רק תזכור שזה ארוך מאד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:55:24

2.5 מטר על 5 צול

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:55:26

בנאגטס

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:48:42

ההשפלה נמשכת, 20 הפרש, כדאי ללייקרס להכניס את הטרוולינג קווין, ואני לא מתכוון לשיקוץ, ואת מק'לאנג, ואני לא מתכוון לראס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:51:12

לשיקסה תהייה שיחה קשה מאד עם החברייה העליזה.
כולם שם רוצים להציץ מתחת לשמלה של ראס מוחמד.

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:54:32

יהיו פיצוצים, חדר ההלבשה התחתונה בלייקרס יוכרז איזור אסון השנה

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:53:26

ג'ורדן פול 10-19, 6-13 לשלוש, 28 נק' – שחקן ענק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 6:53:39

רונדו עם הקפישון על הראש ולברון עם המסיכה לא על האף, הוא עדיין עם הפלופינג אבל היום עולם חדש השופטים לא מצדיעים יותר לראש המטות המשולבים.

אשך טמיר המקורי
09/10/2021 6:56:52

לא הייתי ממהר להכריז, the show must go on

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 7:11:23

דיס איז אל איי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 7:12:58

When UR' up, it's a log way down….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 7:16:29

רונדו הוריד שם את הקפישון וסוגר את הפער.
הלייקרס ינצחו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 7:17:59

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתי שמחלקים מדבקות חוסנתי לשחקני NBA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/10/2021 7:20:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזו החטאת דאנק של דוייט. איך עושים את זה.
ומה שיש לו על הראש נלקח מהאופנה האחרונה של שבט מצמקי הגולגלות…

ירון, החלום
ירון, החלום
10/10/2021 2:17:19

בס"ד
תודה רבה מנחם.שמח מאד לראות אותך כותב שוב.
מקוים שגם גייל מחלימה היטב.